Warunki reklamacji
Najważniejsze warunki gwarancji :
- Gwarancja udzielana jest na wszystkie towary zakupione w firmie Sportech Sp. z o.o.
- Okres gwarancji jest każdorazowo opisywany w tabeli specyfikacji gwarancji i podawany w miesiącach od daty zakupu.
- Do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji konieczny jest dowód zakupu oraz wszystkie elementy sprzętu.
- Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne, które zapewni bezpieczeństwo jego transportu i nie spowoduje dodatkowych uszkodzeń.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni. W sytuacji gdy wada wymaga skonsultowania jej z producentem sprzętu termin realizacji reklamacji ulega przedłużeniu do 28 dni.
- Gwarancja nie obowiązuje w sytuacjach:
- Dokonania przez klienta ingerencji w oryginalny produkt (m.in. modyfikacji, samodzielnych przeróbek, napraw – samodzielnych lub zleconych innym, nieautoryzowanym podmiotom, wymiany części towaru).
- Eksploatacji towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem.
- Eksploatacji i konserwacji towaru w sposób niezgodny ze wskazówkami Sportech Sp. z o.o. lub producenta sprzętu.
- Zerwania plomb.
- Uszkodzeń mechanicznych towaru.
- Zniszczenia, usunięcia lub zasłonienia numerów seryjnych umożliwiających zidentyfikowanie sprzętu.
Procedura reklamacji:
W przypadku wystąpienia wad towaru prosimy o zastosowanie się do poniższej procedury reklamacji:
- Zgłoś w module zgłoszeń serwisowych wadliwy towar w firmie Sportech Sp. z o.o.
- Prześlij wadliwy towar do naszego serwisu (Sportech Sp. z o.o. – Serwis, ul. Przemysłowa 11a, 62-030 Luboń, kontakt e-mail: reklamacje@sportech.pl, tel. 61 835 00 26 wew. 66 ). Koszty przesyłki ponosi klient. Możesz go również dostarczyć osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Sportech Sp. z o.o.
- Daj nam czas na sprawdzenie towaru. Zazwyczaj trwa to do 14 dni, w wyjątkowych przypadkach (gdy wada wymaga skonsultowania z producentem sprzętu) termin ten ulega przedłużeniu do 28 dni.
- W przypadku, gdy wada towaru wynika z niewłaściwego użytkowania lub z winy klienta Sportech Sp. z o.o. odsyła uszkodzony towar kurierem, na koszt klienta. Klient ma obowiązek pokrycia kosztów transportu oraz innych kosztów poniesionych przez Sportech Sp. z o.o. w związku z rozpatrywaniem reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji kontaktujemy się z klientem w celu ustalenia dalszego postępowania (naprawa/ wymiana/ zwrot kosztów).
UWAGA! Nie dostarczamy towaru zastępczego na czas rozpatrywana reklamacji.
UWAGA! Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru wynikających z niezgodności towaru z umową.
Sportech Sp. z o.o. - SERWIS
ul. Przemysłowa 11a
62-030 Luboń,
reklamacje@sportech.pl
tel. 61 835 00 26 wew. 3